tisdag 14 februari 2012

Monet & Stenmark på Cafe Hilma Sofia




2 kommentarer:

  1. holmkvist_82@hotmail.com10 april 2012 kl. 14:22

    Hej Cecilia!

    Idag var jag inne på ett café här i Sthlm och där hängde några av dina tavlor som var gjorda på trä och går i lila toner.. Jag blev helt kär i dem och frågade tjejen i kassan vem som gjort dem och fick ditt namn och även herr Monet´s namn:) Jag undrar om det går att köpa dessa och vad dem såfall kostar? Som sagt, blev helt betagen av dem (tre stycken)!! :)
    Mvh/Terese

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Jag såg ditt gamla meddelande från 2012 och vet inte om jag har svarat på det... Om inte så ber jag om ursäkt!

      Här hittar du de flesta av mina bilder:
      http://ceciliastenmarkmonet.blogspor.com

      Har just nu utställning på PUB på Publik restaurang & Bar på plan 3 och på Hilma Sofia.

      Mvh Cecilia Stenmark

      cecilia.stenmark@gmail.com

      Radera